چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 229261
۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۷

مجتمع آموزشی هدی ترکیبی از مجتمع مدیران و مجموعه‌ای از دبیرستانهای هدی وابسته به جامعه‌الزهراء (س) است که دبیرستان معارف آن 19 سال پیش در قم تاسیس شده است.

نیازی مسئول مجتمع آموزشی هدی جامعه‌الزهراء (س) در حاشیه آغاز سال تحصیلی این مجتمع در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز خبر حوزه گفت: مجتمع غیر انتفاعی هدی که از سال گذشته راه‌اندازی شده علاوه بر دبیرستان متشکل از پیش دبستانی، دبستان و راهنمایی است.
وی افزود: مقطع راهنمایی این مجتمع در سال تحصیلی 88-87 با 80 دانش‌آموز افتتاح شده و در سال آینده با راه‌اندازی دبیرستان در رشته‌های تجربی، ریاضی و دوره پیش دانشگاهی مجتمع هدی کامل خواهد شد.
نیازی گفت: دبیرستان‌های جامعه‌الزهراء در قم و استان کرمان، شهرستان کهنوج و شهرستان بوانات استان فارس در رشته معارف اقدام به جذب دانش‌آموز می‌کند که دانش‌آموزان دبیرستان معارف قم، صد‌در‌صد در کنکور دانشگاه با رتبه بالا قبول شده‌اند.
مسئول مجتمع آموزشی هدی، جامعه‌الزهراء (س) را محیط مستعدی از لحاظ امکانات و اندیشه‌های ارزشی که بتوانند پاسخ‌گوی نیاز خانواده‌ها باشد بیان کرد و افزود: این مجتمع پل ارتباطی بین جامعه‌الزهراء (س) و مردم است که طبق سیاست‌ها و برنامه‌های جامعه‌الزهراء (س) اداره می‌شود.
نیازی در پایان یادآور شد: ثبت نام در این مجتمع برای عموم آزاد است و فرقی بین فرزندان روحانی و غیر روحانی وجود ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha