جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی گفت: تولید اندیشه های نو انقلابی از وظایف بسیج است و با توجه به تهاجم تفکرات غربی و شبهات علیه نظام، نیازمند حضور متفکران و اندیشمندان انقلابی و بسیجی در عرصه پاسخگویی هستیم.

امام جمعه شاهرود در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره نخبگان و اندیشمندان را به تولید اندیشه های نو ترغیب و تشویق می نماید، که باید بسیجیان در این عرصه پیشگام باشند.

وی افزود: در شرایط کنونی که دشمن با جنگ نرم به میدان آمده است باید با استفاده از بسیجیان اهل قلم و اهل دل، فضای اجتماعی و رسانه ای کشور را به گونه ای حرکت دهیم که منافقان و ضد انقلاب ها نتوانند قدمی را در فضای اجتماعی به نفع خود بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی با بیان اینکه این انقلاب با تفکر بسیجی ادامه می یابد، اظهار داشت: تشکیل بسیج به دستور حضرت امام خمینی (ره) یکی از اعجازات ایشان بود که هنوز خیلی ها نمی توانند این معجزه الهی را درک کنند.

وی افزود: بسیج هرکجا که لازم باشد به صورت تشکیلاتی مردم را به صحنه می آورد، البته مردم همیشه در صحنه هستند، اما تشکیلات بسیج به این حضور در صحنه سامان و وجوه خاصی می دهد.

وی ادامه داد: بسیج ضامن همین حضور حساب شده مردم در صحنه است که دشمن را همواره عصبانی و محاسباتش را باطل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha