جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السلام علیدادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، تولید اندیشه را کار روحانیت دانست و افزود: جامعه نیاز به جایی دارد که در آن تولید اندیشه شود و این مهم بر عهده روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، در دیدار با مدیر حوزه علمیه کرمان و مدیران و اساتید مدارس، با تقدیر از تلاش های و خدمات آیت الله جعفری، گفت: مسئولیتی که امروز بر دوش ما نهاده شده، بسیار سنگین است و قاعدتا بدون کمک شما توان به نتیجه رساندن آن را ندارم.

وی، تولید اندیشه را کار روحانیت دانست و افزود: جامعه نیاز به جایی دارد که در آن تولید اندیشه شود و این مهم بر عهده روحانیت است، در مرحله بعد اندیشهای که تولید شده باید نشر پیدا کند. که برای نشر آن نیاز به انسان امین و متخصص است که آن نیز از درون روحانیت بیرون میآید، براین اساس طلاب و روحانیون وظیفه سنگینی دارند و باید آن را مورد توجه قرار داده و دست در دست یکدیگر در این راه قدم برداریم.

امام جمعه جدید کرمان افزود: هرکاری برای موفقیت نیاز به سه ضلع نیروی انسانی، بودجه و مدیریت دارد. ضلع دیگری نیز ما روحانیون به آن اضافه میکنیم که آن هم اخلاص در عمل است. امروز روحانیت نباید اخلاص در عمل را از دست بدهد، بلکه باید مخلصانه در صحنه حاضر باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha