دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024

مدیر حوزه‌ علمیه گیلان، مهمترین وظیفه طلاب برای ایفای صحیح نقش خود در حوزه های علمیه، جدیت در فراگیری دروس حوزوی و نیز اهتمام به بحث پژوهش دانست.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان حجت الاسلام  محمد لاکانی در دیدار با مدیر و اساتید مدرسه علمیه صالح آباد شهرستان رشت، اظهار داشت: اگر مدیران، اساتید و طلاب هر کدام، نقش خود در مدارس علمیه را به خوبی ایفا کنند شاهد رشد علمی و آموزشی حوزه های علمیه خواهیم بود.

 وی ادامه داد: مهمترین وظیفه طلاب برای ایفای صحیح نقش خود در حوزه های علمیه، جدیت در فراگیری دروس حوزوی و نیز اهتمام به بحث پژوهش است.

 مدیر حوزه علمیه گیلان با اشاره به تاثیرگذاری عمیق اساتید بر روی طلاب در جنبه های علمی و اخلاقی، تاکید کرد: اساتید مدارس علمیه باید تلاش کنند در تدریس دچار روزمرّه‌گی نشوند و در آغاز کلاس ها با بیان یک حدیث از معصومین(ع)، توضیحی کوتاه از همان حدیث را برای طلاب ارائه نمایند.

 حجت الاسلام  لاکانی با اظهار این که  مدیران مدارس علمیه باید با برنامه ریزی دقیق، اساتید و طلاب را برای پیشبرد اهداف علمی و آموزشی یاری نمایند، گفت: در واقع سه اصل حمایت، هدایت و نظارت، سه وظیفه مهم مدیران در مدارس علمیه استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha