دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

رئیس کمیسیون تحقیقات مجلس شورای اسلامی توافق هسته ای را حاکی از عظمت علمی دانشمندان هسته ای و مردم استوارو ولایی دانست و تصریح کرد: در این مذاکرات توانستیم چند ابرقدرت زورگو را به زانو دربیاوریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، الهیار ملکشاهی در گردهمایی طلاب و فضلای کوهدشتی مقیم حوزه علمیه قم که در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) پردیسان برگزار شد در سخنانی با بیان این که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از  جلسات مشترک با طلاب و فضلااستقبال می کنند با اشاره به بودجه سال93کل کشور گفت:بودجه های فرهنگی سال 93نسبت به سال های گذشته رشد بهتری داشته، اما کافی نیست.

وی با بیان این که به  دنبال این هستیم که  بتوانیم میزان این بودجه ها را افزایش دهیم، خاطر نشان کرد:باید به مساجد و محافل دینی توجه ویژه ای شود، چرا که انقلاب ما از مساجد و حوزه های علمیه آغاز شد و باید بیش از پیش به این نهاد ها توجه شود.

نماینده مردم کوهدشت درمجلس شورای اسلامی  با اشاره به توافق اخیر هسته ای تاکید کرد: رهنمودی که مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه داشتند یک رویکرد جدیدی در بحث مذاکرات هسته ای و مناسبات بین المللی برای نظام اسلامی ایران گشود و آثار مثبت آن در سراسر دنیا به وضوح دیده شد.

وی  توافق اخیر هسته ای را  حاکی از عظمت علمی دانشمندان هسته ای و مردم استوار  و ولایی دانست و بیان داشت در این مذاکرات توانستیم چند ابرقدرت زورگو را به زانو دربیاوریم .

ملکشاهی افزود:در این  توافقنامه، اقتدار ایران به وضوح آشکار بود،در یک طرف 6 قدرت جهانی که حق وتو دارند و در طرف دیگر سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران بود و این جز عظمت و بزرگی ملت ایران چیز دیگری نیست.

رییس کمیسیون تحقیقات  مجلس افزود: رژیم صهیونیست از این توافقنامه متضرر شد و سران آمریکا را تحت فشار قرار دادکه مبادا توافقی شود که نظام اسلامی ایران تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha