جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسرائیل

حوزه/ روزنامه "اسرائیل هیوم" نوشت: نهاد سیاسی رژیم صهیونیستی، اندکی قبل از از سرگیری مذاکرات ایران و کشور های بزرگ در خصوص مذاکرات هسته ای، در آماده باش کامل است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، روزنامه عبری و راستگرا و افراطی "اسرائیل هیوم" به نقل از منابع مرتبط با رژیم اشغالگر نوشت: نهاد سیاسی رژیم صهیونیستی، اندکی قبل از از سرگیری مذاکرات ایران و کشور های بزرگ در خصوص مذاکرات هسته ای، در آماده باش کامل است.

این روزنامه با بیان اینکه اسرائیل از احتمال پذیرش توافق جزئی توسط آمریکا و توقف غنی سازی اورانیوم در مقابل برداشته شدن تحریم ها، بسیار نگران است، گفت: تنها تهدید نظامی می تواند ایران را از پیشرفت در برنامه هسته ای بازدارد.

روزنامه اسرائیل هیوم به نقل از "تمیر باردو" رئیس سابق موساد، گفت: ایران، کشوری قدرتمند است و اگر نتوانیم مثل حمله آمریکا به عراق، به ایران حمله کنیم، وضعیت بسیاری بدی خواهیم داشت.

باردو افزود: حوادث سال ۲۰۱۸ فاجعه بود و آمریکا امروز در حال زمین خوردن است و ایران آن را مثل داستان تایوان و بلاروس می پندارد. ایرانی ها آن را می بینند و همگی را به چالش می کشند و منتظر حادثه ای هستند که آنها را به نقط عمل خوبی برساند.

همچنین "عاموس یدلین" رئیس اسبق شعبه اطلاعات رژیم اسرائیل از سیاست های دولت نتانیاهو در قبال مسئله تهدید ایران انتقاد کرد و گفت: ایرانی ها باهوش و پیشرفته هستند و استراتژی و راهبرد و جزئیات را می فهمند، لذا نباید آن ها را دست کم گرفت. ایرانی ها از توافقنامه خارج نشدند، برای اینکه می خواستند کار را به پایان راه برسانند.

وی ادامه داد: ایرانی ها با قدرت به مذاکرات بر می گردند و آنها در برابر دشمنی که برای بازگشت به توافق ۲۰۱۵، اشتیاق داشت و له له می زد، قرار می گیرند و تعهد می گیرند که رئیس جمهور آینده از توافقنامه خارج نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha