دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

این دومین بازدیدم از این مکان مقدس است و این به خاطر احساسات قوی و جاذبه ای است که هنگام حضور در حرم امام علی احساس میکنم.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، یورگن لندستورم سفیر سوئد در عراق از آستان مقدس علوی بازید کرد و در این بازدید مورد استقبال مسؤولان بخش روابط عمومی حرم مطهر قرار گرفت. در این بازدید گزارشی مفصل از آثار تاریخی و باستانی حرم مطهر علوی و عملیات عمرانی داخل و خارج حرم به سفیر سوئد در عراق ارائه شد.

سفیر سوئد پس از بازدید از حرم مطهر امام علی(ع) در سخنانی با بخش تبلیغات آستان مقدس علوی گفت: این دومین بازدیدم از این مکان مقدس است و این به خاطر احساسات قوی و جاذبه ای است که هنگام حضور در حرم امام علی احساس میکنم و این جای تعجب نیست، زیرا ما درباره یکی از بزرگترین انسان های تاریخ و دین سخن میگوییم. اینجا مکان مهمی است که انسان در آن احساس معنویت و آرامش میکند و به محض شنیدن نام امام علی احساس میکنی احترامی زیاد برای این شخصیت و این مکان قائل هستی و هنگامی که به چهره های مردم و زائران حرم نگاه میکنی میبینی همه احساس آرامش و قداست و پاکی می کنند و احساس میکنی که مسؤولان حرم احترام ویژه ای به مهمانان حرم میگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha