دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 330349
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
ی

حجت الاسلام والمسلمین جازاری نیز مهمان ویژه برنامه اعتکاف امسال بوده و برنامه های مختلفی از جمله حلقه های معرفتی در موضوعات مشخص را اجرا خواهد کرد.

مراسم معنوی و روحانی اعتکاف برای سومین سال متوالی در مرکز اسلامی امام علی (ع) در سوئد برگزار می گردد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، همزمان با شب ولادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و آغاز ایام البیض ( 13 الی 15 رجب) مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف با حضور جمعی از مؤمنین شهر استکهلم از غروب آفتاب روز دوشنبه 12 مه(22اردیبهشت) با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مرکز اسلامی امام علی (ع) آغاز و به مدت سه شبانه روز طی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ادامه یافته و در غروب روز پنج شنبه 15 مه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری پایان خواهد یافت.

ویژه برنامه های متنوعی شامل برگزاری اعمال عبادی، اخلاقی، کلاس های دینی، فرهنگی و آموزشی برای بهره مندی معتکفین تدارک دیده شده است.  حجت الاسلام والمسلمین جازاری نیز مهمان ویژه برنامه اعتکاف امسال بوده و برنامه های مختلفی از جمله حلقه های معرفتی در موضوعات مشخص را اجرا خواهد کرد.

از تمامی برادران و خواهرانی که مایل به شرکت در این مراسم روحانی و عبادی هستند دعوت به عمل آمده است تا با حضور در مصلای مرکز اسلامی امام علی (ع) به جمع مؤمنین و معتکفین بپیوندند.

علاقه مندان برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق شماره تلفن 0858012314 طی روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 11:00 الی 15:00 اقدام نمایند.

پایگاه رسمی مرکز اسلامی امام علی استکهلم همچنین ویژه نامه اینترنتی اعتکاف را بر روی خروجی خود قرار داده است که شامل عناوینی چون اعتکاف چیست؟ ، اعتکاف راهی برای انس با خدا، اعتکاف در روایات، احکام اعتکاف، آثار دنیوی و اخروی اعتکاف، سرود اعتکاف، برخی اعمال شب نیمه رجب و کیفیت انجام اعمال مشهور به ام داوود در روز نیمه رجب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha