دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 330610
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
حجت‌‌الاسلام حسین زاده بوشهر

در راستای تقویت بنیه پژوهشی طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ، مسابقه مقاله نویسی در این مدرسه برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، در خصوص فعالیت های پژوهشی در این مدرسه اظهارداشت: اختصاص اتاقی برای این منظور و مجهز کردن آن با تعداد 28 رایانه و نرم افزارهای تحقیقاتی یکی از کارهایی بود که به عنوان قدم نخست در این عرصه برداشته شد.

حجت الاسلام حسین زاده، در همین زمینه به برگزاری  مسابقه مقاله نویسی در این مدرسه در آینده ای نزدیک اشاره کرد، و بیان داشت: بعد از برگزاری این مسابقه به تعداد 5 نفر از طلاب برتر جوایزی اهدا و مقالات آنها در سایت مدرسه جهت مشاهده و دانلود در اختیار مردم قرار گرفت.

وی افزود: اخیراً نیز مسابقه کتابخوانی از کتاب نسیم رهبر تالیف حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه  و امام جمعه بوشهر، با طرح 10 سوال از این کتاب مختص طلاب این مدرسه و خانواده های آنها برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر همچنین از راه اندازی ویژه نامه هایی با موضوعات مختلف در این مدرسه خبر داد و تصریح کرد: استقبال طلاب از این مطالب بی نظیر بوده است.

این استاد حوزه، گفت: برگزاری دوره های پژوهشی در سال آینده یکی دیگر از برنامه های این معاونت برای تقویت طلاب در این عرصه است که به مرحله عملیاتی خواهد رسید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha