پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت‌الله مکارم

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پیامی با محکوم کردن حملات تروریستی به استان های عراق تصریح کردند: از مجامع بین المللی و رهبران دینی دنیا می خواهم ضمن محکومیت شدید این اعمال تروریستی، نسبت به بستن منابع مالی و پشتیبانی تکفیری های جنایتکار اقدام نمایند و الا آتش فتنه همه منطقه و کشورهای غربی را فراخواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری حوزه پیام این مرجع تقلید بدین شرح است.

 بسمه تعالی

اخبار مربوطه به تهاجم تروریست های تکفیری به شهر مقدس سامرا و حمله وحشیانه به نینوا و مناطق اطراف آن موجب نگرانی شد. اینجانب ضمن توصیه به اتحاد و وحدت کلمه میان مسلمانان، از برادران شیعه و سنی خود در عراق می خواهم نسبت به رفتار تروریست های تکفیری بسیار هوشیار و بیدار باشند و از سرزمین خود با صلابت دفاع کنند.

إن شاءالله دولت عراق با پشتیبانی ملت فهیم آن کشور موفق به دفع فتنه اشرار تروریست و پاکسازی آنها خواهد شد و حمایت مردم از قوای امنیتی و نظامی ثبات و آرامش را به این کشور بازخواهد گرداند.

تبعیت مردم متدین عراق از علما و مرجعیت دینی به ویژه در مقاطع حساس، بسیار حیاتی و مهم است و همراهی و همدلی مردم با یکدیگر موجب موفقیت و پیروزی آنان خواهد شد.

اینجانب از مجامع بین­المللی و رهبران دینی دنیا می خواهم ضمن محکومیت شدید این اعمال تروریستی، نسبت به بستن منابع مالی و پشتیبانی تکفیری های جنایتکار اقدام نمایند و الا آتش فتنه به زودی همه منطقه و حتی کشورهای غربی را فراخواهد گرفت.

از خداوند متعال امنیت و آسایش مردم عراق و وحدت و اتحاد همه مسلمانان را مسألت می نماییم.

در ضمن از همه برادران و خواهران ایمانی می­خواهم که در روز نیمه شعبان در جلسات خود ضمن دعا برای سلامتی و ظهور امام زمان(ارواحنا فداه) برای پیروزی ملت غیور عراق بر تروریست­ها جداً دعا کنند.

21/3/1393

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha