سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 335012
۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۴
پورسیدآقایی

مدیر موسسه آینده روشن قم گفت: فرهنگ مهدویت باید به یک جریان عظیم تبدیل شود

حجت الاسلام و المسلمین سید مسعودپورسیدآقایی، مدیر موسسه آینده روشن قم، امروز در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان برنامه‌های دهه مهدویت مشهد، در مهدیه این شهر در جمع فعالان مهدوی پایتخت معنوی ایران گفت:اساس نظریه سیاسی شیعه این است که معصوم باید در جامعه اسلامی حاکم باشد کسی که هیچ هوای نفسی ندارد ،عوالم دیگری دارد .

حجت الاسلام و المسلمین پورسیدآقایی در عصر غیبت هدایت جامعه اسلامی به دست نایبان عامش است که زمینه ساز ظهور حضرت می‌باشند، افزود: انتظار یعنی زمینه‌سازی ظهور است دشمن به دنبال برنامه ریزی برای از بین بردن همین فرهنگ است.

دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت خاطر نشان کرد:ریشه های انقلاب ریشه در قرآن و عترت دارد، برخی از رهبران ادیان در لبنان به ایرانی‌ها گفتند: امام خمینی‌(ره) نه تنها شیعه و اسلام را زنده کرد بلکه دین احیا شد قدرت دین به تمام قدرتمندان دنیا نشان داده شد .

وی اظهار داشت:کسانی که منتظر امام هستند و تلاش برای زمینه سازی ظهور حضرت دارند خدا رزقشان را توسعه می دهد آموزه مهدویت رمز مهدویت است.

مدیر موسسه آینده روشن خطاب به فعالان مهدوی گفت : بیش از این باید برای حضرت مهدی و فرهنگ انتظار هزینه کنیم تنها به نیمه شعبان اکتفا نشود این جریان عظیم باید توسعه پیدا کند و افراد فعال این عرصه نگران هزینه هایی که برای برنامه مهدوی می کنند نباشند زیرا آنچه که در آینده بدست می آوردند ارزش هرگونه سرمایه گذاری مالی و معنوی را دارد.

وی تأکید کرد: حوزه های علمیه بایدکار جدی در عرصه گسترش این فرهنگ در کشور و حتی جهان اسلام را انجام دهند .

در پایان این مراسم از برگزیدگان ایستگاه ها، پایگاه و محله آرایی در نیمه شعبان ، فعالان فرهنگی در حوزه مهدویت با حضور امام جمعه مشهد تقدیر شد .

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha