شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز تحقیقات زنان

مرکز تحقیقات زن و خانواده، با بیش از 15 سال سابقه فعالیت تخصصی در عرصه مطالعات جنسیتی، رهیافت ها و دستاوردهای خویش را از طریق پرتال این مرکز در معرض بهره برداری مخاطبان و محققان قرارداده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز تحقیقات زن و خانواده، وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیش از 15 سال سابقه فعالیت تخصصی در عرصه مطالعات جنسیتی و به عنوان یکی از مراکز مهم تخصصی حوزوی، رهیافت ها و دستاوردهای خویش را از طریق پرتال این مرکز در معرض بهره برداری مخاطبان و محققان قرارداده است.

 این پرتال با هدف بازتاب دیدگاه نظام‌مند دین پیرامون مسائل زن و خانواده، تعمیق پژوهش‌ها و کارشناسی‌های دینی و پاسخ‌گویی به نیازهای تئوریک و دفاع از مرزهای اعتقادی حوزه مطالعات زن و خانواده به عنوان دانش‌های میان‌رشته‌ای محل تلاقی حوزه‌هایی چون کلام، فقه، اخلاق، جامعه‌شناسی، تعلیم و تربیت، روان‌شناسی و حقوق به آدرس اینترنتی http://wrc.ir  شامل امکانات ذیل طراحی و راه اندازی گردیده است.

1- اسناد علمی تخصصی شامل دسترسی به متن  8500 مقاله ، 300 پایان نامه، 2100 کتابشناسی، 200 مصاحبه و گفتگوی علمی در حوزه زن و خانواده

2- عضویت و امکان رزرو آنلاین در کتابخانه تخصصی بابیش از 7000 عنوان کتاب مستقر در قم و تهران

3- کسب اطلاع از اخبار پژوهشی، فراخوانهای علمی، نشست ها و همایش های حوزه زن وخانواده

4- موسوعه ریحانه، شامل 2400 آیات و روایات با موضوع زن و خانواده از 137 منبع براساس 13800 فیش تحقیقی

5- بانک نشریات علمی- تخصصی مرکز شامل 45 شماره نشریه حوراء و نشریه علمی - پژوهشی

6- فروشگاه محصولات مرکز

7- آگاهی از سیرهای مطالعاتی و محتوای دوره های آموزشی تخصصی مرکز

علاقمندان می توانند با مراجعه به پرتال مرکز تحقیقات زن و خانوده به نشانی http://wrc.ir  از محتوای غنی و موضوعات تخصصی این حوزه بهره مند شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha