شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
آیت‌الله شفیعی

نماینده مردم استان خوزستان: نسخه‌رهایی بخش به جامعه معاصر با رهبری مقام معظم رهبری آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد. ایستادگی ایشان در برابر انحرافات و جریانات التقاطی موجب جلوگیری از پدید آمدن جریانات مخالف نظام شده است».

به گزارش خبرگزاری حوزه ازتهران درجلسه دوم شانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان عصر روز سه شنبه یازدهم شهریور ماه با حضور اعضاء و ریاست آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس این مجلس، آیت‌الله سیدعلی شفیعی نماینده مردم استان خوزستان، به عنوان اولین ناطق پیش از دستور، سخنرانی کرد.

 وی با ذکر فضائلی از دورة رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دوران رهبری شایسته مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و اتخاذ تدابیر حکیمانه از سوی معظم له در عرصه‌های گوناگون داخلی و خارجی، اشاره کرد و گفت: «ایستادگی پای مردم برای حفظ حقوق آحاد مردم، اهتمام در نظام‌مندی حکومت و حاکمیت اسلامی و تدوین منشورها و چشم‌اندازها واقعاً جدی و خستگی ناپذیر بوده است. نسخه‌رهایی بخش به جامعه معاصر با رهبری مقام معظم رهبری آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد. ایستادگی ایشان در برابر انحرافات و جریانات التقاطی موجب جلوگیری از پدید آمدن جریانات مخالف نظام شده است».

نماینده مردم استان خوزستان در ادامه افزود: «رهبری مقام معظم رهبری در طی 26 سال گذشته، کارکرد عملی ولایت فقیه در تمام عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را در یک نظام اسلامی به نمایش گذاشته است».

این عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: «تمشیت امور جامعه با تدابیر و مدیریت راهیانه رهبر معظم انقلاب واقعاً مثال زدنی و شایسته تقدیر و تشکر است.

آیت‌الله سید‌علی‌اکبر قرشی دیگر عضو مجلس خبرگان دومین سخنران پیش از دستور جلسه دوم اجلاس شانزدهم بود که با اشاره به برخی آیات و روایات، صفات و ویژگی‌های منافقین را مورد بحث و بررسی قرار داد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه از جایگاه مجلس خبرگان و نقش برجسته رهبری در جامعه اسلامی سخن گفت.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نیز سومین سخنران پیش از دستور این جلسه بود.

وی در نطق خود، ابتدا از سخنرانی افتتاحیه که از سوی آیت‌الله هاشمی شاهرودی؛ نایب رئیس مجلس خبرگان به عنوان ریاست جلسه ایراد شد تقدیر و تشکر کرد و گفت: «شیوة استدلال ایشان در بیان جایگاه رهبر و حاکم اسلامی و استناد به آیات قرآن کریم بسیار بجا و شایسته تقدیر بود».

  حجت الاسلام و المسلمین دیرباز در ادامه از جایگاه مجلس خبرگان و نقش نمایندگان این مجلس سخن گفت و تأکید کرد: «نمایندگان خبرگان به جهت جایگاه معنوی و اجتماعی که در بین مردم دارند همواره هم باید از جایگاه مهم رهبری و نقش ولایت فقیه در مدیریت جامعه حمایت کرده و هم به عنوان ملجأ و پناهگاه مردم باید در جهت حل مشکلات و حرکت در این راه از هیچ گونه کوششی دریغ نکنند و این پایگاه اجتماعی را به عنوان عالم دینی هر چه بیشتر حفظ و تقویت نمایند».

این نماینده مجلس خبرگان، سپس پیرامون مسائل اقتصادی و سیاستهای کل اقتصاد مقاومتی نکاتی را بیان کرد و افزود: «اگر کارشناسان اقتصادی و کسانی که در این زمینه، صاحب نظر هستند با امعان نظر بیشتری، پیشنهادات و یا راهکارهای اجرایی خود را ارائه دهند قطعاً می‌تواند تیم اقتصادی دولت و تمام مسؤولین را در راستای اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری یاری رسانده و قدمی برای رفع مشکلات مردم بردارند».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha