یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌الله شفیعی خوزستان

حوزه / آیت الله شفیعی در پیامی، از حضور پرشور و شکوهمند مردم در یوم الله 22 بهمن، علی رغم نامساعد بودن شرایط جوی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی ، از حضور پرشور و شکوهمند مردم در یوم الله 22 بهمن، علی رغم نامساعد بودن شرایط جوی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: مردم شریف و بزرگوار خوزستان، حضور شکوهمند و آگاهانه شما در راهپیمایی سراسری 22 بهمن امسال، برگ درخشان دیگری به دفتر قطور حماسه های خوزستان قهرمان افزود.

آیت الله شفیعی تصریح کرده است: بدون تردید حضور متراکم و انبوه شما بزرگواران در راهپیمایی 22 بهمن، قلب رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و دوستداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور را شاد و دشمنان را غرق در یأس و نومیدی کرد.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: لازم می دانم از آحاد مردان و زنان با ایمان و انقلابی و آزاده استان به ویژه مردم بزرگوار اهواز که در شرایط نامساعد جوّی و با وجود گرد و غبار شدید و غیر قابل تحمّل در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت نمودند تشکّر و قدردانی کرده و عزّت اسلام و نظام مقدّس اسلامی و ملّت ایران را از حضرت حقّ جلّت عظمته مسألت نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha