دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مهدوی

معاون آموزش حوزه علمیه همدان گفت: اولین دوره تخصصی مهدویت چهارشنبه دوم مهرماه سال جاری در حوزه علمیه همدان فعالیت خود را آغاز می کند.

حجت الاسلام مهدی فاطمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارداشت : پیگیری های برگزاری این دوره بیش از 2 سال به طول انجامیده و بعد از اخذ مجوز از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم مراحل ثبت نام و آزمون از اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد که حدود 70 نفر در این آزمون شرکت نموده و قریب به 25 نفر موفق به کسب نمره قبولی جهت شرکت در دوره شدند.

وی افزود: حداقل مدرک جهت شرکت در دوره، سطح دو حوزوی می باشد و دوره مذکور یکی از کلاس های مرکز تخصصی مهدویت قم است که در همدان برگزار می گردد.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان، همچنین در رابطه با تأمین اساتید این دوره اذعان داشت : تعدادی از اساتید از مرکز تخصصی مهدویت قم و تعدادی هم، از اساتید برجسته استان همدان در زمینه مهدویت هستند که در این دوره تدریس خواهند نمود.

وی افزود: مدت زمان برگزاری این دوره آموزشی حد اقل سه سال بوده و طلاب بعد از گذراندن دروس، ارائه پایان نامه و قبولی در دوره، موفق به کسب مدرک تخصصی مهدویت سطح سه می شوند و می توانند تحصیلات خود را در همین رشته یا رشته های دیگر حوزوی ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha