جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدوی کنی

حوزه/ مراسم بزرگداشت سالروز شهادت اولین شهید محراب، آیت الله قاضی طباطبایی(ره) و آیت الله مهدوی کنی(ره) در تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به مناسبت 10 آبان، سالروز شهادت اولین شهید محراب، حضرت آیت الله قاضی طباطبایی(ره) و همچنین ارتحال حضرت آیت الله مهدوی کنی(ره) طی اطلاعیه ای از عموم اهالی ولایتمدار استان دعوت کرد تا با شرکت در مراسم بزرگداشت این عالمان ربانی یکبار دیگر عشق و ارادت خود را به انقلاب اسلامی و ارزشهای دینی نشان دهند. متن کامل این اطلاعیه بشرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا(احزاب/23)

با عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین(ع) و یاران باوفایش و سی و پنجمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب، مجاهد نستوه و اسوه جهاد و شهادت حضرت آیت ا... حاج سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی(قدس الله نفسه الزکیه) و ارتحال جانسوز یار دیرین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت ا... مهدوی کنی(رضوان الله تعالی علیه) رئیس مجلس خبرگان رهبری که هر دو بزرگوار با روحیه خستگی ناپذیر در راه احیای اسلام ناب محمدی(ص) و مبارزه بی امان با استکبار جهانی و رژیم وابسته ستمشاهی تحت زعامت و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، سختی های زندان و شکنجه های اسفبار را متحمل شدند.

به همین مناسبت جهت قدردانی از زحمات و مبارزات صادقانه این عالمان ربانی و تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام (ره)، منویات مقام معظم رهبری و شهداء گرانقدر، مجلس یادبودی از طرف نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روزپنج شنبه مورخه 8/8/93 از ساعت 10 لغایت 12 قبل از ظهر در مسجد مقبره تبریز در جوار مرقد مطهر اولین شهید محراب منعقد خواهد شد.

از عموم اقشار مختلف مردم، سلسله جلیله روحانیت معظم، خانواده های محترم شهدا و ایثار گران، عاشقان حریم ولایت و کلیه نهادها و ارگانها و سازمان ها ونیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان و دانشجویان و دانشگاهیان، کارگران وکارمندان و بازاریان و اصناف و هیئات حسینی بویژه خانواده محترم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و حوزه های علمیه معظم دعوت می شود در این مجلس روحانی و معنوی شرکت فرمایند. در ضمن در این مجلس حجت الاسلام والمسلمین شریعتی، از اساتید گرانقدر حوزه و دانشگاه تهران  سخنرانی خواهند نمود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha