دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خبر گزاری حوزه

جمعي از طلاب كشورهاي آمريكاي لاتين كه دهه اول محرم در يزد حضور داشتند در آخرين برنامه خود در مديريت حوزه علميه استان يزد حضور يافتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد،جمعي از طلاب خارجي تازه مسلمان شده كه همزمان با دهه اول ماه محرم جهت فعاليت‌هاي تبليغي در استان يزد حضور داشته‌اند در آخرين برنامه خود در جمع كادر مديريتي حوزه علميه استان يزد حضور يافتند.

در اين مراسم حجت‌الاسلام شمس مدير حوزه علميه استان يزد ضمن قدرداني از حضور این افراد در استان يزد، سخناني را در زمينه اهميت حفظ سرمايه‌هاي معنوي به دست آمده توسط اين طلاب تازه مسلمان شده ايراد نمود.

در ادامه معاون تبليغ و آموزش‌هاي كاربردي حوزه علميه استان يزد به بيان گزارشي از برنامه‌هاي اجرا شده توسط اين گروه طي مدت زمان اقامت در استان يزد پرداخت.

همچنين مدير اين گروه كه مترجمي آنها را نيز عهده‌دار مي‌باشد به معرفي طلاب مهمان و ويژگي‌هاي خانواده و منطقه آنها پرداخت و موفقيت‌هاي ايشان را در زمينه‌هاي تبليغي و معرفي اسلام به هموطنان خود برشمرد.

لازم به ذكر است طلاب مذكور كه تازه مسلمان و عمدتاً از كشورهاي آمريكاي لاتين بودند طي مدت ده روز اقامت در استان يزد در بيش از 288 مركز اعم از دانشگاه‌ها، مدارس آموزش و پرورش، مساجد، هيئات مذهبي و پادگان‌ها حضور يافته و به اجراي برنامه‌هاي تبليغي پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha