یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبادی بیرجند

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه‌های علمیه مدافع واقعی آزادی بیان و عقاید به صورت مسئولانه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقرعبادی، با حضور در محل غرفه خبرگزاری حوزه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: برخی‌ها شعار آزادی سر می‌دهند، اما از این شعار زیبا به لحاظ عدم مسئولیت‌پذیری احساس وحشت می‌کنند.

وی ادامه داد : نمونه این گونه شعارها و آزادی‌ها، آزادی‌های بی قید و بند و غیرمسئولانه در نظام لیبرالیستی غرب است که متاسفانه برخی روشنفکر نماهای داخل آن را به بهانه آزادی ترویج می‌دهند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آزادی مسئولانه برای هر رسانه‌ای شاخص فعالیت آن است و اگر رسانه‌های ارتباط جمعی با درنظر گرفتن شرایط زمان و مکان، مباحث و نقاط قوت و ضعف جامعه را با نگاه اصلاحی بیان کنند، به رسالت اصلی خود عمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی افزود: حوزه علمیه و رسانه آن می‌تواند با ورود به این مسئله، آزادی از نگاه دین و ائمه اطهار(ع) را برای دیگر رسانه‌ها شرح و تفسیر کند.

وی همچنین ابراز خرسند از ورود خبرگزاری حوزه به عرصه‌های مختلف احتماعی و فرهنگی و پرداختن به چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف فرهنگ، اقتصاد و سیاست با نگاه اخلاق مدارانه آن هم در بیان مراجع عظام تقلید به عنوان پرچمداران دفاع از حریم آزادی مسئولانه، گفت: امیدواریم جامعه مطبوعاتی از حضور حوزه در این عرصه استقبال نماید.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: خبرگزاری حوزه این فرصت را برای روحانیت اقصی نقاط کشور و حتی عرصه بین‌الملل فراهم کرده تا به آسان‌ترین شکل ممکن، به اخبار جهان اسلام و علمای دین دسترسی پیدا کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha