دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سعید روحانی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم گفت: با توجه به اهمیّت علم آموزی و تحصیل، به دنبال این هستیم که با برگزاری کلاس های علمی و درسی در طول سال تحصیلی، بنیه علمی اعضای کانون های مساجد تقویت شود.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»حجت الاسلام  سعید روحانی شب گذشته (22آبان) در حاشیه  افتتاحیه و جلسه توجیهی تفاهم نامه سال تحصیلی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم، اظهار داشت: قم تنها استانی ست که دبیرخانه آن در طول سال، 2 تفاهم نامه را با مسئولان کانون ها امضا می کند، البته ماهیت این دو تفاهم نامه یکی ست اما سطح و سبک برنامه های آن ها متفاوت است.

 وی تصریح کرد: برنامه های تفاهم نامه سال تحصیلی نه تنها به گونه ایست که هیچ گونه خللی در تحصیل اعضای کانون ها ایجاد نشود، بلکه به دنبال این هستیم که با برگزاری برخی کلاس های علمی و درسی بنیه علمی شرکت کنندگان تقویت شود.

حجت الاسلام روحانی بیان داشت: پیشنهاد ما برای مسئولان کانون های مساجد این است که برنامه هایشان را در بازه زمانی پنجشنبه بعد از ظهر تا جمعه ظهر اجرا و برگزار کنند تا از فراغت نوجوانان و جوانان استفاده بهینه به عمل آمده و به درسشان لطمه وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: حداکثر زمانی که اعضای کانون ها در طول هفته های تحصیلی در کانون سپری می کنند بین سه تا چهار ساعت است، این برنامه ریزی به این علت انجام شده که هم لطمه ای به تحصیل محصلان وارد نشود و هم ارتباطی که افراد در ایام تابستان با کانون های فرهنگی و هنری مساجد پیدا کرده بودند از بین نرود.

حجت الاسلام  روحانی ابراز داشت: البته برخی کانون ها هم وجود دارند که با برگزاری کلاس های علمی مختلف و دعوت از دبیران و اساتید برنامه های مفصلی برای تقویت سطح علمی اعضای دانش آموز و دانشجو دارند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم یادآور شد: برنامه های سال تحصیلی کانون های مساجد در هیچ استانی به انداز قم گسترده، مدون، برنامه ریزی شده و هدفمند نیست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha