شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
l

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان و مسئولین بنیاد شهید يزد به همراه جمعی از اساتید و طلاب، با حضور در منزل طلبه شهید محمدجواد پارساییان، به مقام این شهید والامقام ادای احترام کردند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد،  مدیر حوزه علمیه استان و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران يزد به همراه جمعی از طلاب و اساتید مدرسه خان با حضور در منزل طلبه شهید محمدجواد پارساییان که در سال 65 در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد ، با قرائت فاتحه ای، یاد و خاطره این شهید سرافراز و پدر مرحومش را گرامی داشته  و از صبر و استقامت مادر و خانواده شهید تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام نقیبی، رئیس بنیاد شهید یزد با تقدیراز تلاش های مسئولین حوزه در اجرای طرح فرهنگی "حجره تا سنگر" و دیدار با خانواده معظم شهدا، با بیان خاطراتی از شهدا، خلوص نیت آنان را رمز موفقیتشان دانست.

وی با ذكر خاطره‌اي از شهيد محمدجواد پارسائيان افزود: در سنگر نشسته بودیم که ناگهان خمپاره ای نزديك سنگر به زمین خورد و ترکش درست به پیشانی شهید پارسائيان اصابت کرد. سرش را باندپیچی کردند ولی ايشان زنده نماند و به شهادت رسيد.

برادر بزرگ شهيد پارسائيان نيز گفت: ما 6 برادر بودیم که همه اهل فرهنگ جهاد و حضور در جبهه بودیم و محمدجواد برادر کوچکتر ما بود و اخلاص عجیبی داشت.

 وي ادامه داد: من آن زمان در پشتیباني جنگ بودم و چهره شناخته شده‌اي محسوب مي‌شدم. روزی به خط رفتم و از فرماندهان احوال محمدجواد را پرسیدم و گفتم آمده‌ام برادرم را ببینم كه فرماندهان گفتند برادرت کیست؟ اينجا بود كه فهمیدم برادرم خودش را به طورکامل براي آنها معرفی نکرده، تا شايد توجه خاص یا ملاحظاتی به او نشود.

وی افزود: توصیه خانواده های شهدا و ایثارگران به همه این است که همانطور كه از اول به جمهوری اسلامی رأی آری دادیم تا آخر پای رأيمان ایستاده‌ایم و مهم نیست در چه جایگاه اجتماعی و شغلی قرار داریم، مهم این است که هر جا نظام و ارزش‌های انقلابی به ما نیاز داشته باشد ادای تکلیف کنیم.

 وی با بیان خاطره‌ای از ايثارگري يكي از فرماندهان خود در جبهه، اظهار داشت: فرماندهان شهید ما خواسته‌هاي خود را فدای سربازانشان می‌کردند و ما نيز بايد منافع شخصی را غالب بر مصالح عمومی ندانیم.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمين شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد نیز با اهداي هدیه‌ و لوح سپاس، از مادر و خانواده شهید والامقام محمدجواد پارسائيان تقدیر کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha