جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روحانیون

حوزه/ همایش سراسری ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی با سخنرانی استاد قرائتی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، همایش سراسری ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی  امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، اعتصامی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور و ائمه جماعات این نهاد در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج)  قم برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری رئیس ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی به ایراد سخن پرداخت.

وی بر لزوم انس بیشتر کارکنان سازمان تامین اجتماعی با قرآن تاکید کرد و ابراز داشت: یک روز در هفته باید اختصاص به قرآن داشته باشد و به تفسیر آیات قرائت شده نیز پرداخته شود.

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی همچنین تصریح کرد: تعداد ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی در ده سال گذشته از 230 به 430 نفر افزایش یافته است که افرادی دلسوز، فاضل و طلبه های حقیقی هستند.

در ادامه اعتصامی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هدف معاونت فرهنگی احیا، پاسداشت و گسترش ارزش ها است، تصریح کرد: یکی از مصادیق گسترش ارزش ها؛ توسعه و اهتمام به مسئله نماز است.

وی تصریح کرد: اهتمام به مسئله نماز، توجه به قرآن کریم و برگزاری آموزش های غیرحضوری قرآنی از مهم ترین رویکردهای این معاونت بوده است.

سخنران پایانی این مراسم استاد قرائتی بود که در سخنانی بر ضرورت اهتمام به تفسیر قرآن کریم تاکید کرد و ابراز داشت: از اینکه تاکنون نسبت به قرآن غفلت کرده ایم استغفار کنیم؛ ائمه جماعات به تفسیر قرآن کریم اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/313 /33  

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha