جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تامین

حوزه/ رئیس اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی با بیان این که تعداد ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی به 430 نفر افزایش یافته است، گفت: در ادارات کل این سازمان، یک روز در هفته اختصاص به قرآن دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری امروز در همایش سراسری ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه طلاب تا زمانی که در لباس طلبگی هستند شکست ناپذیر می باشند، اظهار داشت: زمانی که از سیره و منش طلبگی خارج شویم، شکست خواهیم خورد.

وی با اشاره به فعالیت شوراهای اقامه نماز در سازمان تامین اجتماعی،ابراز داشت:65 شورا در کل کشور ایجاد شده است که در هرشورا مدیرکل، مسئول حراست، مسئول بسیج و امام جماعتی که مورد پذیرش علما باشد حضور دارند.

*حضور  430 امام جماعت در سازمان تامین اجتماعی  

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه با 65 شورا به طور مداوم در ارتباط هستیم، تصریح کرد: تعداد ائمه جماعات سازمان تامین اجتماعی در ده سال گذشته از 230 به 430 نفر افزایش یافته است که افرادی دلسوز، فاضل و طلبه های حقیقی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری با اشاره به تجهیز و نگه داری مراکز اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور، ابراز داشت: همچنین تمیهدات لازم جهت برگزاری اقامه نماز با حضور اکثریت کارکنان در سراسر کشور اندیشیده شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی با اشاره به شروط پذیرش ائمه جماعات در سازمان تامین اجتماعی، گفت: طلاب برای جذب در سازمان تامین اجتماعی، باید تائیدیه از امام جمعه شهر یا سازمان تبلیغات و حوزه علمیه داشته باشند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری بر لزوم انس بیشتر کارکنان سازمان تامین اجتماعی با قرآن تاکید کرد و ابراز داشت: یک روز در هفته باید اختصاص به قرآن داشته باشد و به تفسیر آیات قرائت شده پرداخته شود.

*جانمایی مساجد و نمازخانه در طرح های سازمان

وی در ادامه به برگزاری دوره آموزش اسرار و ارکان نماز در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: همچنین تمهیدات لازم جهت احداث مسجد و نمازخانه مناسب در پروژه های عمرانی سازمان تامین اجتماعی اندیشیده شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه همه ساله از فعالان و خادمان نماز تقدیر و تجلیل می شود، ابراز داشت: همچنین مسابقات سراسری با موضوع نماز برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری افزود: ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی، در طی دوسال دو گزارش شش ماه از عملکرد این سازمان در زمینه اهتمام به مسئله نماز به حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور ابلاغ می کند.

وی در پایان با بیان اینکه در آینده نزدیک در هر استان، طلبه ای مورد قبول همه علما انتخاب شده و به عنوان رابط سازمانی خواهد بود، خاطرنشان کرد: همچنین از سال آینده هفته ای یک مرتبه به استان های سرکشی خواهیم کرد.

انتهای پیام/313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha