شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آزمون مهدویت

قائم مقام بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) از برگزاری آزمون مهدویت در 55 حوزه امتحانی در سراسر کشور با شرکت 10 هزار نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام محمد صابر جعفری، در بازدید از محل برگزاری آزمون معارف مهدویت در مشهد مقدس، با اعلام این خبر گفت: این آزمون با شرکت 10هزار نفر، در 55 حوزه و 31 استان برگزار شد که از این میان 62درصد داوطلبان خانم هستند و 38درصد آقایان را تشکیل می دهد .

 قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) افزود: 70 درصد شرکت کنندگان دارای تحصیلات لیسانس و فوق لیسانس هستند و 30 درصد نیز با مدرک دیپلم و فوق دیپلم در این آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری آزمون مهدویت، ابراز داشت: هدف از برگزاری این آزمون سنجش میزان معلومات عمومی مهدویت در میان اقشار علاقه مند، ساماندهی فرآیند ارزشیابی در رابطه با دانش پژوهان دوره های معارف مهدویت و بررسی میزان تاثیرگذاری دوره های برگزار شده معارف مهدوی بیان کرد.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: نیازسنجی آموزشی و تأمین خلاء های آموزشی در نواحی مختلف و ایجاد انگیزه و تشویق نسبت به شرکت در آموزش های مهدوی از دیگر اهداف این آزمون است .

برپایه این گزارش،  اولین معارف مهدویت همزمان با سایرشهرها، در مشهد مقدس با حضور200شرکت کننده، در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی برگزار گردید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha