سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نمایشگاه کتاب

حوزه/ مؤسسه جهانی سبطین علیهماالسلام، 60 عنوان کتاب به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی و اردو در چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین عرضه کرده است.

احمد واعظی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: کتاب های فارسی مؤسسه شامل 19 عنوان کتاب است که اطیب البیان فی تفسیر القرآن کریم با 32  جلد از جمله کتابهای بخش فارسی مؤسسه می باشد.

وی افزود: در بخش عربی نیز 34 عنوان کتاب از سوی مؤسسه منتشر شده است که پرفروش ترین کتاب مؤسسه جهانی سبطین کتاب عروۀ الوثقی است که در 10 جلد عرضه شده است. دیگر کتاب مهم در این عرصه کتاب تفسیر القرآن در 3 جلد و کتاب فقه امام جعفر صادق علیه السلام در 6 می باشد.

مسئول غرفه مؤسسه جهانی سبطین با اشاره به انتشار 3 عنوان کتاب به زبان اردو و 4 عنوان کتاب به زبان انگلیسی از سوی مؤسسه جهانی سبطین گفت: بیشتر محققان و مؤلفان و مخاطبان این مؤسسه از کشورهای عرب زبان هستند، از این رو بیشتر آثار نیز به زبان عربی منشتر شده اند.

وی به موضوعات عرضه شده از سوی مؤسسه جهانی سبطین گفت: بیشتر موضوعات کتاب های این مؤسسه را موضوع اهل بیت علیهم السلام و امامت، تشکیل می دهند که از جمله آنها کتاب هایی درباره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، حضرت سکینه سلام الله علیها، امام زمان عجل الله تعالی فرجه و خلافت اهل بیت علیهم السلام می باشد.

انتهای پیام// 15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha