جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب نمایشگاه

حوزه/ معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: برگزاری نمایشگاه بین المللی و تخصصی کتاب حوزه دین در استان قم، نیازمند توجه ویژه مسئولان را دارد تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حامد حجتی با اشاره به استقبال مردم از چهارمین نمایشگاه بین المللی حوزه دین، اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در مورد میزان حضور مردم، با وجود تخصصی بودن کتاب ها در حوزه دین در این نمایشگاه، مردم استقبال خوبی دارند.

وی افزود: حدود دو سوم از بن هایی که قرار بود در اختیار مردم قرارگیرد در اختیارشان قرار گرفته و از آن ها استفاده کرده اند که اگر استقبال مردم به همین روند ادامه پیدا کند، بن کتاب کم می آید، که این امر خود نشان استقبال خوب مردمی از این نمایشگاه است.

 معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تصریح کرد: بخش های زیادی از این انتشاراتی ها از استقبال مردم راضی هستند بخصوص غرفه هایی که کتاب تخصصی بیشتری را برای عرضه آورده اند.

حجتی بابیان اینکه در نمایشگاه بین المللی حوزه دین دو دسته ناشر وجود دارد، افزود: ناشران کتاب های عمومی و کتاب های تخصصی  در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می کنند، که ناشران کتاب های عمومی از استقبال مردم رضایت خوبی ندارند که این امر طبیعی است، زیرا هدف ما از برپایی این نمایشگاه تخصصی بودن آن در حوزه دین است.

وی تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران به صورت متمرکز و چند نسخه ای خرید های خوبی از این نمایشگاه برای تمام حوزه های سراسر کشور داشته اند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بابیان این که مبلغ بن کتاب به دلیل کمبود اعتبار وزارت خانه تعیین شده است ، عنوان کرد: درصدد آن هستیم مبلغ بن کتاب را افزایش دهیم.

حجتی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه تخصصی در استان قم نیازمند توجه ویژه مسئولان را دارد تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha