جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قریشی ارومیه

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تفرقه میان مذاهب اسلامی موجب شکست ید واحده میان شیعه و سنی می شود و از سویی زمینه دخالت بیگانگان را فراهم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تبریک ولادت پیامبراکرم(ص) و هفته وحدت، اظهارداشت: وجود پر برکت رحمة العالمین، پیامبراکرم(ص) به عنوان نماد رحمت و مودت، بهترین فرصت مغتنم برای اتحاد مسلمین و برائت از مشرکان و استکبار جهانی است.

وی اهداف دشمنان از تخریب چهره مسلمین در دنیا و تبلیغات ضد اسلامی را اختلاف افکنی و تفرقه اندازی دانست و افزود: استکبار جهانی در صدد تفرقه میان مذاهب اسلامی است و با حربه میان آوردن اختلافات اندک، برای برهم زدن اتحاد مسلمین تلاش می کند.

 امام جمعه ارومیه تصریح کرد: طبق آیات و روایات و از نظر عقلی ما مسلمین وظیفه داریم وحدت را حفظ کنیم، چراکه مشترکات بسیاز زیادی داریم که باید بر آنها تکیه کنیم.

وی اختلاف میان شیعه و سنی را موجب تسهیل ورود و نفوذ دشمن عنوان کرد و اذعان داشت: تفرقه میان مذاهب اسلامی موجب شکست ید واحده میان شیعه و سنی می شود و از سویی زمینه دخالت بیگانگان را فراهم می کند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha