پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
56

حوزه/ رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مریجی، رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع) با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد.

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این دیدار به ارایه گزارشی از فعالیت های دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداخت و گفت: دانشگاه باقرالعلوم از سال ۱۳۸۴ به طور رسمی مجوز دانشگاهی را دریافت نمود و پس از آن با راه اندازی سه دانشکده کار خود را تا امروز ادامه داده است.

وی، با اشاره به اقدام های غرب علیه ایران، تصریح کرد: امروز مسئولان دانشگاه های سراسردنیا خواستار تعامل با دانشگاه های ایران بوده و علت آن نیز فشار آمریکا و اسرائیل به ایران است؛ چرا که مدیران دانشگاه های دنیا متوجه قدرت علمی جوانان و دانشمندان ایران شده اند.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، به کلامی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «دفتر تبلیغات نماد روشنفکری حوزه علمیه است»، اشاره کرد و اظهار داشت: به درستی فعالیت های صورت گرفته در دفتر تبلیغات اسلامی و راه اندازی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و سایر دانشکده های زیان خارجی آن، اقدامی بزرگ و مؤثر در سطح بین المل بوده و امید است در راستای هرچه گسترده تر کردن فرهنگ ناب شیعی اثر گذار باشد و به یقین نیز این گونه خواهد بود.

لازم به ذکر است، آیت الله موسوی جزایری در پایان این دیدار به فعالیت های دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و با بیان این که سه مقطع کارشانی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه فعال هستند، گفت: خوشبختانه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با دارا بودن تعداد زیادی دانشجو، به صورت ویژه در حال تربیت نخبگانی علمی در زمینه مباحث اعتقادی، کلامی، سیاسی و فرهنگی است.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha