جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به ضرورت مقابله با دشمنان به ویژه وهابیت، از برگزاری 30 نمازجمعه در نقاط مختلف این استان خبر داد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نماز جمعه را سنگری مستحکم در برابر توطئه های دشمنان دانست و گفت: دشمنان اسلام پیوسته در تلاش برای ریشه کن کردن انقلاب و نظام اسلامی هستند، اما با عنایت پروردگار همه توطئه های آنان خنثی می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اقامه نماز جمعه را سبب اقتدار اسلامی دانست و ابراز داشت: در طول تاریخ، هر زمان که علمای اسلام احساس قدرت کردند، به اقامه نماز جمعه می پرداختند و هنگامی که از سوی حکومت هاب وقت منزوی می شدند، برگزاری آن متوقف یا محدود می شد. این مسأله بیانگر این است که اقامه نماز جمعه نمادی از اقتدار و عظمت اسلام و مسلمین است.

وی با اعلام این که هم اکنون بیش از 30 نماز جمعه در خوزستان اقامه می شود، تصریح کرد: لازم است که در شهرهای کوچک و بزرگ به اقامه نماز جمعه بپردازیم؛ چرا که اگر از طریق این سنگر مهم، اسلام و آموزه های اهل بیت(ع) را ترویج ندهیم و به بصیرت افزایی مردم نپردازیم، دشمنان به ویژه وهابیت به ترویج عقاید انحرافی خود می پردازند.

امام جمعه اهواز، اقامه نماز جمعه در حاشیه شهر اهواز را حرکت بسیار خوبی ارزیابی کرد و گفت: اقامه نمازجمعه در حاشیه شهر اهواز با استقبال خوب مردم رو به رو شد و این از عنایت الهی است که با تجمع مؤمنان در روز جمعه، همه توطئه های دشمن خنثی می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در پایان حضور مردم در نماز جمعه را سبب استحکام پایه های نظام اسلامی دانست و گفت: مردم با حضور در نمازهای جمعه، علاوه بر آشنا شدن با مسایل روز، از جدیدترین اقدامات و دسیسه های دشمنان آگاه می شوند و این مسأله سبب افزایش قدرت تحلیل و بینش سیاسی آنها می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha