پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به راه اندازی شبکه فارسی زبان «اهواز»، گفت: تهاجم فرهنگی امروزه به طور وسیعی در سطح کشور گسترده شده و باید با آن مقابله شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، ظهر امروز در آیین رونمایی از شبکه فارسی زبان «أهواز»، با بیان این که تهاجم فرهنگی امروزه به طور وسیعی در سطح کشور گسترده شده است، اظهار داشت: دشمن همواره با همه امکانات در تلاش برای تخریب افکار جوانان بوده و برای دستیابی کامل به این مهم از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند.

تولیت حوزه علمیه خوزستان، به آثار جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: پس از هجمه گسترده ای که دشمن به واسطه فرق ضاله، به ویژه وهابیت و القای شبهات در سطح جامعه انجام داد، عرصه بر ما تنگ شده و به همین دلیل به فکر چاره ای برای مقابله با این هجمه افتادیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که ایمان و اعتقاد مردم سبب نابودی دسیسه های دشمن می شود، ابراز داشت: دشمن به این مهم پی برد با استفاده از رسانه های خود اقدام به تغذیه خوراک فکری مخرب کرد.

آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر لزوم هجمه متقابل علیه دشمن، تأکید کرد: ما نیز برای مقابله با هجمه های دشمن و تقابل با برخی شبکه های عرب زبان و با توجه به این که جامعه هدف ما، مردم عرب در ایران و کشورهای همجوار بود، شبکه عربی «الأهواز» را یک سال و نیم پیش همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) راه اندازی کردیم و هم اکنون نیز به صورت 24 ساعته فعالیت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، با اشاره به دلایل راه اندازی شبکه فارسی زبان «اهواز»، گفت: با توجه به درخواست های مکرری که از سوی مردم خوزستان به ما داده شد و بارها بیان می کردند که «شبهات و خطرات موجود اختصاص به بخش عربی ندارد»، اقدام به راه‌اندازی شبکه «اهواز» به زبان فارسی کردیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha