جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زبان انگلیسی

حوزه/ سومین پیش نشست همایش بزرگ زباندانان حوزوی با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مربوطه و با حضور معاون بین الملل حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این پیش نشست که با حضور نمایندگان معاونت بین الملل حوزه های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز زبان حوزه، جامعة المرتضی، موسسه اندیشه شرق، موسسه بین المللی مطالعات اسلامی، خبرگزاری حوزه و ... در سالن جلسات معاونت بین الملل حوزه های علمیه برگزار شد، اعضاء پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش ارائه و مسئولین کمیسیون های تخصصی تعیین شدند.

بر اساس این گزارش: برگزاری با کیفیت کمیسیون ها، ارائه راه کارهای عملی در کمیسیون ها، به کارگیری طلاب زبان دان در کشورها، برگزاری همایش های دیگر با همین موضوع، ایجاد انگیزه برای توجه طلاب به یادگیری زبان، تبیین خروجی های همایش، برنامه ریزی برای طلاب زبان دان، آموزش زبان در مدارس علمیه از ابتدای تحصیل، نیازسنجی برای پرورش طلاب، برگزاری سلسله نشست های تخصصی زبان در سراسر کشور، برگزاری کرسی های نظریه پردازی و آزاداندیشی در موضوع زبان، برگزاری جهت دار همایش های دیگر و ... از جمله پیشنهادات اعضای این پیش نشست بود.

همچنین؛ کمیسیون چهار کمیسیون «تقویت و توسعه زباندانان و روش های ایجاد انگیزه؛ رشد و موانع آن»، «بررسی روش های زبان آموزی»، «نیازسنجی و به کارگیری از زبان آموزان حوزه» و «آسیب های زبان آموزی در حوزه های علمیه و علل آن»، از مصوب این پیش نشست بوده است.

شایان ذکر است همایش بزرگ زباندانان حوزوی پنج شنبه 7 اسفندماه سالجاری در سالن همایش مدرسه عالی دارالشفاء برگزار خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha