سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تجمع فیضیه

حوزه/ در پی توهین اخیر نشریه «شارلی ابدو» و برخی نشریات دیگر به ساحت مقدس پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) روحانیون شهرستان مرند در یک حرکت منسجم به این حرکت نابخرادانه واکنش نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، با اعلام این خبر و ضمن محکوم کردن اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» ، گفت: پیامبر عظیم الشان ما مظهر مهر و محبت و اخلاق الهی می باشند و اهانت به این الگوی انسانیت و بی حرمتی به ساحت مقدس هر دینی، امری خلاف اخلاق است؛ به ویژه دین مبین اسلام که خاتمه دهنده و تکمیل کننده باقی ادیان الهی است.

 وی افزود: اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) از سوی هر نشریه باید محکوم شود و افرادی که دست به چنین اقدامات متوحشانه و بدوی می زنند باید در چارچوب قوانین آن کشورها شدیدا مورد ماخذه قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین پورتقی تصریح کرد: همزمان با سایر مسلمین جهان و نهادهای مختلف، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند در راستای محکوم کردن این حرکت اهانت آمیز و البته نشر بیش از پیش خصایص گوناگون بالاخص عطوفت، مهربانی و اخلاق حسنه پیامبر اسلام (ص) از کلیه روحانیون مساجد و مجالس می خواهیم تا به مدت یک هفته در کلیه سخنرانی های خود در محافل مختلف شهرستان مخصوصا بین نماز های جماعت به بیان خصوصیات اخلاقی بی نظیر این پیامبر عظیم بپردازند.

وی افزود: بدون شک این اتفاق تلخ و غم‌انگیز سرآغاز دوره‌ای نورانی و بسیار با شکوه از رواج اسلام‌گرایی در جهان به خصوص اروپا با محوریت عشق به حضرت رسول اکرم خواهد بود.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha