جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فرخ فال

مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: امروز جریان فکری وهابیت رو به نابودی می‌رود و همان طور که جریان کمونیزم در زباله‌دان تاریخ دفن شد جریان تکفیر نیز به این عاقبت دچار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به حمله تروریستی به نشریه فرانسوی اظهار کرد: با توجه به جنایات مشابه و اتفاقاتی که بعد از این حمله رخ داده است به نظر می‌رسد که همان نقشه‌های شومی که غربی‌ها با ایجاد داعش طرح کردند این حمله اخیر نیز مانند آن نقشه‌ها است.

وی بیان کرد: غربی‌ها داعش را به وجود آوردند تا بهانه‌ای پیدا کنند با جسارت و توهین بیشتر کار خود را علیه اسلام پیش ببرند.

مدیر حوزه علمیه استان  قم ادامه داد: دشمنان اسلام بدترین انسان‌ها و کسانی که هیچ بویی از فرهنگ اسلامی نداشتند را در مرزهای اسرائیل و سوریه آموزش دادند و وارد صحنه سوریه و عراق کردند تا به دنیا تلقین کنند که اسلام اهل خشونت است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف غربی‌ها این بود که نظام جمهوری اسلامی و شیعه و علاقه‌مندان به اسلام ناب را تحت فشار قرار دهند گفت: همان اندیشه که در ایجاد داعش با شکست مواجه شد، جریانات اخیر فرانسه را به وجود آورده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین فرخ فال با اشاره به اینکه برای غربی‌ها فرقی نمی‌کند که چه کسانی و از چه گروه‌هایی کشته شوند تصریح کرد: آن‌ها افرادی را تحریک کردند که به این نشریه حمله کنند و به سرعت آن‌ها را دستگیر کرده و کشتند تا هیچ سندی از این جنایت باقی نماند.

وی با بیان اینکه توهین به ساحت پیامبر اسلام(ص) آن قدر زشت بود که پاپ هم این عمل را زشت خواند گفت: دست‌هایی که از آستین آمریکا و استکبار جهانی برمی‌آیند و تلاش می‌کنند که نور حقیقت را خاموش کنند، باید بدانند که نور خدا به گونه‌ای است که هیچ مانعی از تجلی آن جلوگیری نمی‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان قم عنوان کرد: ملت‌های جهان، باید در مقابل این حرکات، هوشیار باشند و بعد از این نیز منتظر جریان‌های مشابه به فرماندهی استکبار جهانی باشند.

وی اشاره کرد: فریب خوردگان داخلی که دل بسته‌ غرب هستند باید با این حرکات شنیع غربی‌ها متنبه شوند و دست از حمایت و پیروی از آن‌ها بردارند و دل به اسلام ناب محمدی(ص) بسپارند و از تهدیدهای آن‌ها نهراسند.

حجت‌الاسلام و المسلمین فرخ فال ادامه داد: خداوند در قرآن می‌فرماید که انسان‌های پاک ولو اندک باشند می‌توانند بر جهان کفر چیره شوند.

وی ابراز داشت: این‌گونه اقدامات موجب می‌شود که اتحاد بین مسلمانان بیشتر شود و در خصوص محکومیت داعش نیز به این صورت بود و شاهد بودیم که در کنگره عظیم نقد جریان تکفیر، علما و صاحب‌نظران اسلام جمع شدند و این جریان را محکوم کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: امروز جریان فکری وهابیت رو به نابودی می رود و همان طور که جریان کمونیزم در زباله‌دان تاریخ دفن شد جریان تکفیر نیز به این عاقبت دچار می‌شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha