جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه اصفهان

مركز مديريت حوزه علميه اصفهان، طي بيانيه اي، هتك حرمت ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) از سوي اسلام ستيزان و دين گريزان را محكوم كرد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، متن  بيانيه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ما اَرْسَلْناكَ اِلاَّ رَحْمَةً لِلْعالَمينَ‏ (سوره انبیاء آیه 107)

و ما تو را جز مهر و دوستى براى جهانيان نفرستاديم.

«ابن عباس» مى‏گويد: پيامبر گرامى صلى الله عليه وآله به راستى براى مردم شايسته‏كردار و با ايمان و نيز مردم بدانديش و كفرگرا رحمت است، چرا كه وجود گرانمايه او براى مردم با ايمان به خاطر هدايت به سوى حق و عدالت با گفتار و عملكرد شايسته و ارائه الگوى نيكو در دنيا و شفاعت در آخرت رحمت است، و براى مردم كفرگرا و حق‏ستيز در اين جهان مايه رحمت است از نابودى و عذاب و مسخ‏شدگى و انواع بلاها و گرفتارى‏ها.

در روايت است كه به هنگام فرود اين آيه مباركه پيامبر از فرشته وحى پرسيد:

هل اصابك من هذه الرحمة شي‏ء؟

آيا از اين مهر و رحمتى كه خداى پرمهر از آن سخن مى‏گويد، به شما هم رسيده است؟

او در پاسخ گفت: نعم انى كنت اخشى عاقبة الأمر فامنت بك...

آرى، من از فرجام كار مى‏ترسيدم، پس به رسالت شما و راه و رسم آسمانى‏تان ايمان آوردم و خدا مرا ستود و فرمود: فرشته نيرومندى است كه در بارگاه خداوند عرش پرشكوه، بلندپايگاه است.

ذى قوّةٍ عند ذى العرش مكين...

پيامبر گرامى صلى الله عليه وآله فرمود: جز اين نيست كه من مهر و رحمتى هستم كه از سوى خدا به جهان و جهانيان هديه شده‏ام.

انّما انا رحمة مهداة.

به باور پاره‏اى، پيامبر گرامى صلى الله عليه وآله بدان دليل براى كفرگرايان و بيدادپيشگان نيز مهر و رحمت است كه آنان را به توحيد و تقوا و دريافت پاداش و رسيدن به نعمت‏ها راه نموده است، اما اين خود آنان هستند كه از ايمان به حق و عدالت سرباز زده‏اند. كار بزرگ پيامبر و حق‏ستيزى كفرگرايان و ظالمان بسان اين است كه آن نجات‏بخش بزرگ، غذا و مواد حياتى را براى گرسنگان و تشنگان آورده است و آنان از آن بهره نمى‏برند.

گفتنى است كه اين آيه شريفه نشانگر پوچى ديدگاه جبرگرايان است، چرا كه آنان مى‏گويند: خدا بر كفرگرايان نعمتى در اين مورد ارزانى نكرده است، اما آيه مورد بحث مى‏فرمايد:

بعثت پيامبر اسلام صلى الله عليه وآله نعمت گران خدا بر توحيدگرايان و شرك‏گرايان است.(تفسیرمجمع البیان).

آری پیامبر مهربان ورحمتی که خداوند برای جهانیان فرستاده است، هرزمانی ازناحیه انسانهای سرتا پا جهل و ظلمت و مستکبر مورد حمله قرارمی گیرد و دراین زمان نیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو با حمایت مستقیم دولت های مستکبر چنین اقدام پلیدی راانجام داد. اگر در زمان های قدیم این اتفاقها می افتاد اینقدرتعجب نداشت. ولی از انسا نها وکشورهای بظاهر متمدن انتظاربیشتری می رود، چراکه امکانات علمی وتمدنی که دراختیارانسان معاصر است دراختیارگذشتگان نبود.

چطورانسان هائی در این دوره از حیات بشری بخود اجازه می دهند به شخصیتی توهین کنند که بیش از1400 سال است که پیرو و عاشق دارد و در این عصر بیش از یک میلیارد و500 میلون نفر رهرو دارد.

براستی اینها دنبال چه چیزی هستند ؟؟ چه اهدافی رادنبال می کنند؟؟آیا اینها صهیونیسم جهانی دشمن ادیان الهی وبشریت نیستند؟

برای همه انسان های آزاده وموحد وآگاه جهان مشخص و واضح است که صهیونیسم جهانی برای نابودی ادیان الهی و تمدن بشریت چه نقشه هائی در سر دارد. البته این گونه اقدامات مذبوحانه نشانه اضمحلال و آنهاست.

تمام موحدین عالم باید برای این اقدام صهیونیستی وضدتوحیدی والهی قیام کنند.

اساتید، مسئولین وطلاب وروحانیون حوزه علمیه استان اصفهان این اقدام موهن رامحکوم می کنیم.

                   

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha