پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قم گفت: ارتباط بین دولت و مراجع عظام می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در تکامل و رشد اهداف نظام داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به قم گفت: در این سفر آنچه بسیار مهم است این است که بالاترین مقام اجرایی کشور ضمن ارتباط با مراجع عظام و بزرگان حوزه می‌تواند از نظرات ارزشمند آنها نیز اطلاع حاصل کند.

وی بیان کرد: ارتباط بین دولت و مراجع عظام، می‌تواند نقش بسیار سازنده‌ای در تکامل و رشد اهداف نظام داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه قم افزود: حوزه علمیه حضور رئیس جمهور را به شهر مقدس قم خوش آمد گفته و از خداوند می‌خواهم که در این سفر بتوانند از نظرات ارزشمند مراجع بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه گفتگو در جمع نخبگان و اساتید حوزه می‌تواند در ارتباط هر چه بیشتر حوزه و نظام تأثیر بسزایی داشته باشد گفت: یکی از برنامه‌های سفر ریاست جمهوری به قم حضور در جمع اساتید و نخبگان حوزه است که برنامه ریزی هایی شده است تا اساتید و نخبگان در این محفل جمع شوند و یک گفتمان زیبنده‌ای بین حوزه و ریاست جمهوری برگزار شود.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال تصریح کرد: امیدواریم این سفر در رشد و تعالی ابعاد مختلف شهر قم و ارتباط حوزه و نظام جمهوری اسلامی نقش موثری داشته باشد و حوزه بتواند از این فرصت استفاده ببرد و دولت نیز از گفتمانی که با صاحب نظران حوزوی و نشست‌هایی که با ارکان حوزه دارد اهداف کشور را با توفیقات بیشتری دنبال کند.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha