شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جوادی

حوزه/ مدیر مرکز اسلامی برزیل با حضور در دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین طالب حسین خزرجی مدیر  مرکز اسلامی برزیل با حضور در دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی،ضمن دیدار و گفتگو ،گزارشی از فعالیتهای مرکز اسلامی برزیل و موسسات تابعه در سنوات اخیر را ارائه کرد.

بر اساس این گزارش: در این دیدار با توجه به ایجاد موج جدید اسلام ستیزی در کشورهای غربی و سلطه چتر رسانه ای غربی بر فراز این منطقه، بر لزوم و اهمیت گسترش تبلیغات هوشمندانه دین مبین اسلام و استفاده از شیوه های نوین و ماندگار در آمریکای جنوبی تاکید شد.

حضرت آیت لله جوادی آملی در این دیدار به لزوم ایجاد مراکز فرهنگی آموزشگاهها و دانشکده ها ی علوم اسلامی، علوم قرآنی، فقه و اصول و اخلاق در منطقه آمریکای لاتین جهت آشنایی مردم این خطه با جوهره اسلام واقعی اشاره نمودند.

در پایان نیز حجت الاسلام و المسلمین خزرجی  لوح تقدیری به پاس خدمات فرهنگی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در سفر اخیر وی در دسامبر 2014 (دیماه 93) به برزیل و دیدارهای مختلف با جامعه مسلمانان به وی تقدیم نمود.

همچنین در دیدار حجت الاسلام والمسلمین خزرجی با بخش بین الملل دفتر حضرت آیت‌الله جوادی ادامه همکاری ها و گسترش فعالیت ها مورد بحث و بررسی  قرار گرفت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha