جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه / طی مراسمی با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه استان اردبیل، مدیر جدید مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان گرمی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان اردبیل  طی سفری  به شهرستان گرمی، در جریان فعالیت های مدرسه علمیه ولی عصر(عج) این شهرستان قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی، مدیر حوزه علمیه اردبیل در نشستی با طلاب و اساتید بر ضرورت اهتمام جدی طلاب به تحصیل و تهذیب تاکید کرد و با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام زارع در طول مدیریت مدرسه حضرت ولی عصر(عج)، حجت الاسلام امیدوار  را به عنوان مدیر جدید مدرسه معرفی کرد.

حجت الاسلام شهبازی، معاون تهذیب حوزه علمیه اردبیل با حضور در حجره های طلاب  و پاسخ به سئوالات تهذیبی آنان به تشریح برخی از فعالیت های مهم تهذیبی طلاب در مدارس از جمله تاکید بر اهمیت تولید نشریات تجربی توسط گروه های طلبگی و ورود آنان به مباحث روز جامعه، تاکید به مطالعه آثار شهید مطهری و استفاده از این آثار در امر تبلیغ، ضرورت آشنایی طلاب با ابزارهای نوین ارتباطی مانند فضاهای مجازی، شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی و... پرداخت.

حجت الاسلام رحیمی، معاون آموزش و پژوهش حوزه استان نیز  با بررسی وضعیت آموزش طلاب و مسائل و مشکلات این بخش، بر لزوم توجه  به امر پژوهش در مدارس علمیه تاکید کرد.

برپایه این گزارش، مدیر  و  معاونان حوزه علمیه استان، همچنین با حضور در محل ساخت حوزه علمیه برادران شهرستان گرمی که بزودی مراحل اولیه ساخت آن آغاز خواهد شد، در جریان اجرای این پروژه قرار گرفتند.

 شایان ذکر است، مدرسه علمیه ولی عصر(عج ) شهرستان گرمی از مدارس تازه تاسیس در 2 سال اخیر می باشد که در این مدت کوتاه، فعالیت های بسیار داشته است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سسسسسس IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    لطفا مطالب کدذب بارگدذاری نکنید