جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 347242
۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
بانوان مبلغه

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران استان لرستان از آشنا سازی معاونان پژوهش مدارس استان با جدیدترین روش های مقاله نویسی و نویسندگی خبر داد.

خانم اکرم محرابی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی - پژوهشی معاونان پژوهش مدارس استان ، اواخر فرودین ماه برگزار می شود.

 وی با اشاره به این که در این کارگاه یک روزه 11 نفر از معاونان پژوهش با جدیدترین روش های مقاله نویسی و نویسندگی آشنا می شوند، ابراز داشت: برگزاری این گونه کارگاه ها می تواند در پیشبرد امور پژوهشی در مدارس علمیه مثمر ثمر باشد.

 معاون آموزش و پژوهش حوزه های علمیه خواهران استان لرستان در ادامه از راه یابی دو طلبه لرستانی به المپیاد علمی کشوری خبر داد و افزود: در مرحله استانی المپیاد علمی خواهران 35 طلبه از مدارس علمیه استان شرکت داشتند که در پایان دو نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

محرابی با اشاره به این که برگزاری المپیاد های علمی در مدارس باعث رقابت علمی مفید در بین طلاب می شود، خاطرنشان کرد: مرحله کشوری المپیاد علمی طلاب حوزه های علمیه خواهران، اردیبهشت ماه امسال در قم برگزار می شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha