جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامی لرستان

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تاکید کرد: زنان جامعه اسلامی باید با الگوگیری از حضرت زهرا(س)، پیروان شایسته ای برای ایشان باشند.

حجت الاسلام غلامی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) بانویی کامل وجامع در همه ابعاد برای الگوگیری بشریت هستند، گفت: ایشان فرزند رسالت، همسر ولایت و مادر امامت بوده و در طول زندگی و حیات خود دارای زندگی عبادی - سیاسی بودند.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان ادامه داد:حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت از جان خود گذشتند و این امر بهترین الگوی ولایتمداری برای ماست.وی با اشاره به اینکه  حضرت زهرا(س) همسری نیکو برای امیر مؤمنان بودند، گفت: روایت شده که مولا امیرالمومنان(ع) وقتی به چهره حضرت زهرا(س) می نگریست غم و اندوه از چهره اش زدوده می شد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به مقام بالای علمی و معنوی صدیقه طاهره(س)، ابراز داشت:استوارترین و محکمترین جمله‌ها را در خطبه فدکیه از ایشان می بینیم

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان گفت: امیدواریم زنان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زهرا(س)، پیروان شایسته ای برای ایشان باشند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha