شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مرادبیگی- ایلام

حوزه/ با توجه به استقبال جوانان و دانشگاهیان از ورود به حوزه، ساخت و تجهیز مدارس علمیه از ضرورت هاست و نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مراسم کلنگ زنی حوزه جامع صاحب الزمان (عج) ایلام، پیش از ظهر امروز  با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان، مهندس مروارید، استاندار ایلام و دیگر مسئولین حوزوی واستانی، در سالن همایش حوزه علمیه خواهران برگزار گردید .

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی مدیر حوزه علمیه استان ایلام، در این مراسم، با بیان این که وجود حوزه درهر شهر و استان، از تمامی جهات تاثیرگذاراست، ابراز داشت: با توجه به استقبال جوانان و دانشگاهیان از ورود به حوزه، ساخت و تجهیز مدارس علمیه از ضرورت هاست و نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم.

وی با اشاره به فعالیت 7 مدرسه علمیه در سطح استان ایلام، روند رو به رشد حوزه استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: با ساخت مدرسه علمیه شاهد پویای و بالندگی بیش از پیش حوزه استان، جذب استعداد های برتر، تامین مبلغ و روحانی مورد نیاز استان و استان های همجوار، پذیرش طلاب کشور عراق و ... خواهیم بود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام همچنین از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام تقدیر و ابراز امیدواری کرد: حوزه استان بتواند با تربیت طلاب و فضلای توانمند، در ترویج فراگیر اسلام ناب و آموزه های اهل بیت(ع) بیش از گذشته گام بردارد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha