شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام جابری نژاد معاون تبلیغ حوزه ایلام

معاون تبلیغ حوزه علمیه ایلام گفت: امروز به شدت نیازمند حضور روحانی و مبلغ در استان هستیم و در تلاشیم تا با ایجاد امکانات رفاهی، شرایط حضور طلاب و روحانیون را در استان مهیا کنیم.

حجت الاسلام منصور جابری نژاد، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به وضعیت تبلیغی استان اظهارداشت: خوشبختانه توانسته ایم تمامی مساجد سطح شهر ایلام را در خصوص استقرار روحانی پوشش دهیم.

وی افزود: با توجه به نیاز و درخواست مردم مبنی بر خالی نبودن مساجد از روحانی و مبلغان ، با استفاده از طلاب جوان و توانمند و همچنین جذب بیش از 30 نفر روحانی طرح هجرت، در این زمینه اقدامات لازم انجام شد.

معاون تبلیغ حوزه استان ایلام، با بیان اینکه امروز تمام مساجد سطح شهرستان ایلام را که بیش از 60مسجد و حسینیه را شامل می شود،  تحت پوشش برنام های تبلیغی قرار داده ایم ، اذعان داشت: تمامی مساجد استان دارای روحانی و مبلغ می باشند.

وی تصریح کرد: البته خیلی از روستاها و بخش های حساس استان هنوز مساجدشان خالی از روحانی می باشد؛ برخی از شهرستان های استان نیز بعضی از مساجدشان نیازمند به حضور روحانی می باشد.

وی بیان داشت: با توجه به نیاز شدید به روحانی درحوزه در تلاشیم تا با ایجاد امکانات رفاهی، شرایط حضور طلاب و روحانیون را در استان مهیا کنیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha