چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام راشد یزدی

حوزه/ اسباب و ابزار جنگ سخت، بیشترین منابع مالی کشورها را می‌بلعد، در صورتی که کل این منابع باید صرف بهداشت و فرهنگ شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی، امروز، در آیین اختتامیه طرح مدیریت جهادی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی، در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد با جنگ نرم دشمن علیه فرهنگ اسلام ناب، اظهار کرد: پشتوانه میدان جنگ نرم، زورخانه ها نیستند، بلکه حوزه ها و دانشگاه ها هستند.

وی افزد: اسباب و ابزار جنگ سخت، بیشترین منابع مالی کشورها را می‌بلعد، در صورتی که کل این منابع باید صرف بهداشت و فرهنگ شود.

این استاد حوزه گفت: کشتی‌های اقیانوس‌پیمای آمریکا هر روز مملو از تسلیحات نظامی، اسکله‌ها را ترک می‌کنند و به سوی کشورهای جهان سوم سرازیر می‌شوند، حتی یکی از بزرگان آمریکا گفته بود که این کشور از داشتن انبار ذخیره سلاح عاجز است.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین راشدیزدی، سلاح موجود در آمریکا و روسیه می‌‌تواند بیش از ۱۰۰ مرتبه دنیا را خراب کند.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود مسئولیت روحانیون در امور فرهنگی را مهم دانست و تاکید کرد: مسئولیت امور فرهنگی نوعی ایثار است.

وی اخلاص، فن بیان و شناخت زمان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در عصر اینترنت و سرعت، اشتباه غیرقابل جبران است لذا باید این بخش مورد اهتمام قرار گیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha