دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 347734
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
صادقی نسب گناباد

حوزه/ اگر مردم استقامت نمی‌کردند و دولت و هیئت مذاکره کننده ضعف نشان می‌داند، یقینا رسیدن به این موفقیت‌ها امکان پذیر نبود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در نشستی با مسئولان و دست اندرکاران بهداشت و درمان شهرستان گناباد با اشاره به نامگذاری امسال به نام "دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: امروز که استکبار تمام نیروی خود را برای مبارزه با اسلام ناب و ملت ایران بکار گرفته، نیاز به وحدت بیش از هر زمانی احساس می شود.

وی با بیان این که هیأت مذاکره کننده ایران در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و اتحاد ملت، توانست گام‌های خوبی بردارد، افزود: گرچه تا توافق نهایی فاصله زیادی وجود دارد، اما در همین حد که دنیا به حقانیت ایران پی ببرد، اهمیت فراوانی دارد.

امام جمعه گناباد تصریح کرد: اگر مردم استقامت نمی‌کردند و دولت و هیأت مذاکر ه کننده ضعف نشان می‌داند، یقینا رسیدن به این موفقیت‌ها امکان پذیر نبود.

حجت الاسلام صادقی نسب، ترسیم اهداف کلی را در رسیدن به همکاری و همدلی موثر دانست و خاطرنشان کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیشرفت همه جانبه کشور و خدمت به جامعه از اهداف کلی است که باید در  در راستای تحقق این اهداف، تعامل، همدلی و همکاری داشته باشیم، هرچند اختلاف سلیقه در مسائل جزئی اشکالی ندارد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha