دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 347855
۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
1

حوزه/ همایش معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور به منظور اختتامیه طرح‌های مدیریت جهادی در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد،، این همایش از پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد آغاز شد، به مدت دو روز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در ابتدای این همایش، گزارشی از فعالیت‌های دبیرخانه مدیریت جهادی و طرح‌های فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی سخنران دیگر این همایش بود که به بررسی رویدادهای جهان اسلام و تبیین مولفه‌های نامگذاری هر ساله توسط مقام معظم رهبری و وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه‌سازی تحقق این شعارها پرداخت.

رونمایی از مجموعه عملکرد دبیرخانه مدیریت جهادی بخش دیگری از این همایش بود که توسط حجج اسلام والمسلمین خاموشی و روحانی‌نژاد رئیس و معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد.

در نوبت بعدازظهر این همایش دو روزه نیز علاوه بر برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع چالش‌های فرهنگی و اجتماعی با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدابوالفضل موسوی، کارگاه آموزشی دولت و ملت، همدلی و همزبانی با حضور دکتر شجاعی از روزنامه خراسان برگزار می‌شود.

برگزاری درس اخلاق با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی و جمع بندی عملکرد استان‌ها در حوزه مدیریت جهادی از برنامه‌های روز دوم این همایش خواهد بود.

گفتنی است، دبیرخانه مدیریت جهادی سازمان تبلیغات اسلامی در سال 93 در استان قم تشکیل شده و برنامه‌های فرهنگی با رویکرد مدیریت جهادی در این دبیرخانه تصویب و در استان‌های کشور اجرایی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha