پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی دسته بندی های جناحی را کاذب دانستند و ابراز داشتند: باید این دسته بندی های کاذب را کنار گذاشت و با اتحاد برای انقلاب کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له پیش از ظهر امروز در دیدار مشاور و مدیر مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران ضمن تسلیت به مناسب شهادت امام هادی(ع)، اظهار داشتند: سابقا در اطراف شهرها، باغات و مزارع وسیعی وجود داشت که فواید بسیاری از جمله تأثیر در آب و هوا، محصولات کشاورزی و ... داشت.

ایشان ادامه دادند: در قم قدیم این باغ و مزارع بسیار وجود داشت؛ اما امروز تمام آنها تبدیل به ساختمان شده و آن آب و هوا وجود ندارد.

*بر روی افکار مردم کار کنید

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه باید بر روی افکار مردم کار کرد، خاطرنشان ساختند: ما بیشتر باید بر روی فکر مردم کار کنیم؛ چراکه امروز استکبار جهانی در برابر این انقلاب و تحولات پیش آمده، حساسیت شدید داشته و با آن مقابله می کنند.

معظم له با تأکید بر اینکه مردم باید از نقشه های دشمنان آگاه شوند، تصریح کردند: امروز آل سعود، آل خلیفه و ... جنایات بسیاری را مرتکب شده و جامعه اسلامی باید بیدار شوند.

ایشان با اشاره به اینکه باید دنیای امروز را به جوانان شناساند، بیان داشتند: اسلام دارای سیاست، مدیریت و تحول است و فقط به نماز، روزه و اعتکاف ختم نمی شود.

*انقلاب اسلامی هدیه خداوند است

این مرجع تقلید اظهار داشتند: انقلاب اسلامی هدیه خداوند متعال است که باید آن را به دیگران شناساند.

این استاد درس خارج حوزه اظهار داشتند: باید برنامه های دینی و اسلامی را بر روی فکر افراد پیاده کنید؛ البته رسانه ها و صدا و سیما باید با شما هماهنگ بوده و سخن های متفاوت بیان نکنند.

*دسته بندی های جناحی کاذب است/باهم متحد باشید

حضرت آیت الله نوری همدانی دسته بندی های جناحی را کاذب دانستند و ابراز داشتند: باید این دسته بندی های کاذب را کنار گذاشت و با اتحاد برای انقلاب کار کرد.

معظم له در پایان خاطرنشان داشتند: بنده پس از فتنه 88 به 20 استان کشور مسافرت کرده و برای مردم شاخص های انقلاب را بیان کردم و دیگران نیز باید در این راستا کار کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha