جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه / حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از اجرای بیمه سلامت گفتند: اگر پول هایی که مردم در بانک ها سپرده گذاری کرده اند در زمینه ایجاد اشتغال و کشاورزی سرمایه گذاری شود خدمت بزرگی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلید، عصر امروز در دیدار با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشتند: خداوند به شما لطف کرد که توفیق این خدمت را به جنابعالی عطا نموده و کار فرهنگ  و نفس شما در پیشگاه خداوند عبادت است.

ایشان تصریح کردند: ریاست محترم جمهور با زحمات توانسته است، دولتی خدمتگزار که در آن امثال جنابعالی خدمت می کنید تشکیل دهد.

معظم له  با اشاره به اینکه چند عنوان در کار شما جلب توجه می کند گفتند: ایجاد اشتغال اقدام و خدمت بسیار بزرگی است؛ ایجاد اشتغال از اقدامات پیامبران(ع) بود و آنها مردم را توانمند می کردند و وسایل اشتغال را در اختیار آنان قرار می دادند تا خودشان تلاش نمایند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به جایگاه کارگر در اسلام ابراز داشتند: طبقه کارگر در نزد خداوند بسیار محترم است؛ پیامبر(ص) پینه دست کارگر را که نتیجه کار وی بود می بوسید و مردم نسبت به این مسئله توجه داشته باشند.

ایشان با تاکید بر اینکه نخستین اقدام شما اهتمام به ایجاد اشتغال در جامعه باشد تصریح کردند: بیانات جنابعالی حاکی از اخلاص بود؛ خداوند به شما و همکاران کمک کند که در این راه روز به روز توفیق بیشتری داشته باشید.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تقدیر از اجرای بیمه سلامت گفتند: اجرایی شدن بیمه سلامت برای اقشار محروم جامعه یکی از کارهای جنابعالی است.

ایشان با بیان این که ورزش برای  سلامت انسان بسیار حائز اهمیت است تصریح کردند: رمز 50 درصد سلامت انسان در غذا نخوردن است؛ بنده در سن90سالگی هستم و همان نشاط و شور گذشته را در نتیجه ورزش کردن دارم.

این مرجع تقلید تصریح کردند: بیمه سلامت برای تمام جامعه و ترویج ورزش همگانی اهتمام داشته باشید.

حضرت آیت الله نوری همدانی از قدردانی نسبت به سازمان بهزیستی به اقشار ضعیف جامعه بر لزوم تسهیل در ایجاد مشاغل و بازده تاکید کردند و گفتند: اگر پول هایی که مردم در بانک ها سپرده گذاری کرده اند در زمینه ایجاد اشتغال کشاورزی سرمایه گذاری شودخدمت بزرگی صورت گرفته است.

این مرجع تقلید در پایان با اشاره به تاکید اسلام بر لزوم تولید و ایجاد اشتغال گفتند: اسلام با ربا مخالفت کرده؛ چرا که پول را در چرخه اقتصاد قرار نمی دهد، اسلام بر ایجاد تولید و اشتغال برای افراد تاکید دارد.

انتهای پیام 313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha