سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با اشاره به حرکت کشتی جمهوری اسلامی به سوی یمن، گفت: امیدواریم کشتی «نجات» که حامل کمک های انسان دوستانه ایران اسلامی است به سلامت به یمن برسد و دشمنان بدانند قدرت و عزت ایران اسلامی در مقام عمل است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه خدمت در هلال احمر، مسئولیت خطیری است، اظهار داشت: اقدامات هلال احمر از مصادیق بارز عمل صالح و خیر است که در آیات قرآن کریم و روایات به آن اشاره شده است.

وی با اشاره به اجازه ندادن فرود هواپیمای کمک های جمهوری اسلامی به یمن، تصریح کرد: در جریان این موضوع؛ مسئله فداکاری، ایثار، گذشت و علاقه مندی به هم نوع در تاریخ کشور به نام هلال احمر ثبت شد.

مدیر حوزه های علمیه افزود: امیدواریم کشتی «نجات» که حامل کمک های انسان دوستانه ایران اسلامی است به سلامت به یمن برسد و دشمنان بدانند قدرت و عزت ایران اسلامی در مقام عمل است.

آیت الله حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه هلال احمر نهاد مردمی است که با تمام وجود و همه اقشار جامعه ارتباط دارد، تصریح کرد: طلبه ها باید در خط مقدم باشند و دوستان ما هماهنگی هایی انجام دهند تا از ظرفیت طلاب در هلال احمر استفاده شود.

وی تصریح کرد: هماهنگی هایی صورت گیرد تا سرفصلی از سخنرانی های مبلغان به کار هلال احمر اختصاص یابد.

مدیر حوزه های علمیه بر ضرورت تبلیغ طلاب در خصوص هلال احمر تاکید کرد و گفت: این مسئله باید فرهنگ شود و طلاب نیز علاوه بر اینکه داوطلبانه در حوادثی نیر زلزله بم حضور داشتند، آرام بخش نیز برای آسیب دیدگان می باشند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: در بیمارستان های کشورهای غربی با وجود اینکه مسلمان نیستند، اما کشیشان به بیماران سر می زنند تا آلام آن ها را تسکین دهند.

وی بر ضرورت سازوکاری برای همکاری بیشر حوزه و هلال احمر تاکید کرد و گفت: البته مرزهای روحانیت و جایگاه طلبگی باید حفظ شود و طلاب مشوق این امر خیر باشند.

مدیر حوزه های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: 3 هزار طلبه طرح هجرت بهترین بازوی هلال احمر می توانند باشند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha