جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: اگر امروز انقلاب و این کشور با سرافرازی به حیات خود ادامه می دهد و روز به روز بر عزت و سربلندی آن افزوده می شود، ناشی از ایثار و مجاهدت شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به حضورآحاد ملت ایران درکاروان های راهیان نور در ایام تعطیلات عید نوروزی، اظهار داشت:  حضور میلیونی مردم کشور در یادمان های شهدا دفاع مقدس نشان می دهد که مردم قدرشناس هستند و هیچ گاه رشادت ها، مجاهدت ها، فداکاری ها و از خودگذشتکی ها شهدا و رزمندگان را فراموش نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز انقلاب و این کشور با سرافرازی به حیات خود ادامه می دهد و روز به روز بر عزت و سربلندی آن افزوده می شود، ناشی از ایثار و مجاهدت شهداست.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: حضور مردم در اردوهای راهیان نور به نوعی تجدید پیمان با آرمان های امام(ره) و شهدا و مقام معظم رهبری امام خامنه ای است، بنابراین مسئولین باید بیش ازپیش قدر این مردم مومن را بدانیم.

راهیان نور؛ میهمانی شهدا

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد:  زائران راهیان نور در ایام نوروز که بهترین ایام برای مسافرت و دید و بازدید به شمار می رود، میهمانی شهدا را ترجیح می دهند و با حضورشان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، وحدت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش می گذارند.

وی تصریح کرد: راهیان نور فضای معنوی خوبی فراهم می‌کند که در آن می‌توانیم از نزدیک با فرهنگ ناب ایثار و شهادت و زندگی شهداگونه ارتباط برقرارکنیم و در عرصه جنگ نرم مؤثرباشیم.

ادامه دهنده راه شهدا باشیم

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان تصریح کرد: امنیت حاکم بر کشور در شرایط بحرانی منطقه، حاصل خون شهداست و باید راه آنان را با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha