پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از رسانه های جمعی خواست که در زمینه تبیین و تشریح دستاوردهای فرهنگی برنامه عظیم راهیان نور بکوشند.

حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي‌صادقي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به لطف الهی در سال های اخیر به خصوص در ایام نوروز شاهد حضور خیره کننده و بسیار گسترده آحاد مردم به ویژه نسل جوان در یادمان های دفاع مقدس در قالب کاروان های راهیان نور هستیم.

وی افزود: این حضور باشکوه و با بصیرت یک پیام مهم دارد و آن هم این که ملت ما در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی خود به ویژه پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس همچنان با عزم و اراده استوار خود در صحنه حضور دارند و فریب اغواها و تبلیغات دروغین دشمن را نمی خورند.

حجت‌الاسلام والمسلمين حاجي‌صادقي با بیان این که راهیان نور در این سال ها توأم با برکات و دستاوردهای فراوان معنوی و فرهنگی برای کشور ما بوده است، خاطرنشان کرد: ارتباط خاص نسل جوان با شهدا و دفاع مقدس بهترین سرمایه برای جامعه ماست تا بتواند مقاوم تر از هر زمان دیگری در برابر استکبار جهانی بایستد و از داشته های خود به درستی دفاع کند.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه بیان داشت: با تکیه بر روحیه انقلابی و فرهنگ دفاع مقدس  است می توان بر مشکلات موجود اعم از اقتصادی و غیره غلبه کرد و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری ، گام های جدی تر و استوارتری برداشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha