شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام فقیهی معاون امور طلاب حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه استان فارس، با بیان این که هدف از اعزام طلاب و روحانیون به راهیان نور، ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت و حفظ روحیه ایثار و ایستادگی در مقابل دشمن است، گفت: راهیان نور قرارگاه فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود.

حجت الاسلام فقیهی، معاون امور طلاب حوزه علمیه استان فارس، در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های نوروزی طلاب حوزه علمیه استان فارس، اظهار داشت: در ایام نوروز و در راستای آشنایی بیشتر طلاب و خانواده های آنان با ارزش های دفاع مقدس، اردوی راهیان نور برای اعزام به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس برگزار شد که خوشبختانه استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

وی افزود: علاوه بر طلاب و خانواده های آنان، تعدادی از اساتید حوزه و مدیران مدارس علمیه استان فارس نیز به همراه خانواده های خود، به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان فارس، با بیان این که هدف از اعزام طلاب و روحانیون به سفر معنوی راهیان نور، ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت و حفظ روحیه ایثار و ایستادگی در مقابل هجمه های دشمن است، گفت: راهیان نور قرارگاه فرهنگی مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود.

حجت الاسلام فقیهی افزود: طلاب و اساتید همراه با خانواده، به مدت سه روز در ایام نوروز، از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، هویزه، فاو و دیگر مناطق عملیاتی جنوب دیدن کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha