شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب خواهر

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: ۱۶۰ نفر از طلاب خواهر مازندرانی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

خانم خدیجه ساروی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با اشاره به فعالیت های نوروزی مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران، اظهار داشت: در ایام نوروز، اردوی راهیان نور جهت احیای فرهنگ دفاع مقدس و شناخت بیشتر طلاب با سیر و سلوک و سیره شهدا به مدت 5 روز برگزار شد که خوشبختانه با استقبال خوب طلاب خواهر مازندرانی و خانواده های آنان روبرو شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این اردو اعلام کرد: آشنایی با رشادت، شهامت و شهادت طلبی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، انتقال روحیه ایثار و شجاعت و فداکاری شهدا و جانبازان دوران جنگ تحمیلی و همچنین ترویج و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به طلاب از جمله اهداف ما در برگزاری این اردوی معنوی بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران خاطرنشان کرد: در این اردو، طلاب مازندرانی از مناطق عملیاتی فتح المبین، چذابه، طلائیه، فکه، هویزه، دهلاویه، شلمچه، اروند و... بازدید نمودند.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این اردوی معنوی اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی در طول سفر، اهداء جوایز مادی و معنوی مانند کمک هزینه مشهد مقدس، حضور در اماکن زیارتی مانند مقبره دانیال نبی و مسجد مقدس جمکران، برگزاری محافل نورانی قرائت دعای توسل و...از جمله برنامه های فرهنگی این اردو بود. 

انتهاي پيام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha